heej

Hej ni sitter jag hos mormor & morfar. Dom hämta mig vid falu djursjukhus dar jag hade varit med min kära katt pepsi♥
Vi skulle på ultraljud eftersom hon blivit så rund om magen.
tyvär var det inte bebisar hon hade)=
Det var så att hon har fått livmordesinfalmation (stavnig)
Så just ni ligger hon på operations bordet det är så att dom ska ta bort livmorden.
Jag är så orolig för min älskade katt.
Hon liksom en gamal sötnos hon är 10år.
men jag tror det kommer gå bra hon är en stark fin katt.;(
JA här blir det lyx nu blire pomme med biffp:
Ja när vi kommit hem efter att ha stor handlat på corss så nhar jag inte gort mkt.
jag tänkte åka till julle & Humle på sön om jag får tag i Rita.
ja på cross fick jag ett ludd av mormor det var svart med text där det stog SNYGGAST det kommer bild tyckte det var jätte söt. 
(-; 
ja har ommer lite bilder: 
 


Kommentarer
Postat av: Stina

Din katt är ganska ung om man jämför med våran som är över TJUGO x) ♥

2011-04-01 @ 23:58:51
URL: http://zeldalover.blogg.se/
Postat av: Anonym

City Gross annars men ..... :P

2011-04-02 @ 09:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0