I morgon är det dressyr träning med prinsen^^

Tja  nu sitter jag hos Josse.
I morgon är det dresayr träning för Helen(-; 
Det ska bli jätte kul mamma och Erika tror jag ska vara med iallafall mamma jag kan ibte köra bli haha ( jag vet att jag har dålig humor).
jag & Josse skullle gå utt med vädre ville inte så det tar vi någon anana dag! 
Ja i onsdag jade vi hoppnig på vanliga lektinoen och då hoppa jag Oden der gick bra men senast jag hoppa han gick det inte bra så jag red lite safe riding såom Helen sp(=
Sen på hoppnigen så hoppa jag Ragge det var jätte kul och det gick jätte bra^^
JA nu ska vi kanske hitta på no.(=
Loggar väl in när jag kommer hem! 
 
 
Vet att jag har lagt ut bilden förut men jag älskar den Bilden är tagen av Josse


Lycka till alla som ska till Ludvika och tävla för SRK(-;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0