Hej ska nog börja blogg igen!

Tja jag rubriken säger mkt jag ska försöka börja blogg!
VAd som har hänt:  
*Frej har flytta hem till mig! :)
* Ellen har fårr bebisar 6 födda sen dog det två :( 
* Tävlat lite loklat med Joppe det har gått rät bra lite stopp bara ;) ♥.
* Moas kaniner har flyttat hit, så nu har vi ett litet kanin stall Zally Jossan kanin flytta å hit men lite senare men nu ska hon flytta hem :(!
* Har varit i storstaden och i norrland :/
* Tävlat med Moas kanin Molly :D
Jag lite av det som har hänt.. Idag ska jag kanske va non.....
Sen ska Zally flytta hem! ;(
I går kom vi hem från Norrland vi stanna på HÖÖKS jag köpte en grimma och en grimskaft till Jojje sen snoddar ;) ♥ Nu ska jag väl hitta på ngt annat :P..
En sån grimma med mörk blå ;)
Kramiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0