Länge sen nu och mkt har hänt men jag lever.........

Ja, som rubriken säger har det hänt mkt men jag kever skolan har börjat jag har börjat 7:an och det är rättt ok.
 Lina har lämmat mig!
Jag hoppat lite nya hästar och jag har mkt på gång. Nästa helg ska jag och Jojje till insjön och tävla i insjön. Det ska bli kul jag är i insjön just nu vilket betyder att jag är hos farmor. Jag är har med pappa och Elin vi kom i går jag har inte gjort så mkt sen jag kommit hit. Jag har varit med Nova deras nya katt. I går var jag hos Jojje det gick super drimma lite dressyr på banan. Var själv i stallet vilket jag inte varit så mkt. Jag red själv på banan och det gick jätte bra känns bra att veta att man kan rida själv att han inte blir osäker som han vart lite förut..
Jo, sen har jag ju börjat träna Frej (min nya kanin om ni inte visste det). Jo, jag har börjat träna han i hoppnig och han är verkligen jätte bra han har hoppat lite LÄTT hinder super stolt över han.
Nu ska vi snart åka in till byn efttersom det är INSJÖ:DAGEN i dag typ! :)
Loggar in senare har tänkt att jag ska börja blogga här igen! Men det är ju jag sagt rät många gånfer men vi får se :-D
/ Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0