Tänker........

Hej sitter här vid datan... Tänker mkt och har gjort i några dagar jag tänker på *****. Tänker på livet också hur det ska bli efter skolstarten nya kompisar? Nya prblem? Nya motgånger? Nya framgånger? Hur det ska gå med ridnigen..  Tänker på kompisar :/??

Men jag ska till Jojje idag det känns som jag behöver vara hos han lite kurra in mitt ansikte i hans päls bara känna med trygg! Jag sen ska jag väl rida lite på banan eller kanske ut i skogen med Pia kanske!
Jag har nyss varit ute hos kaninerna Frej ville pussas som alltid. ;) Och Ellen vill kramas med mamma :D <3 Älskar mina bäbisar så mkt..♥

Lyssnar på:

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är läskigt,men spännande att börja högstadiet! De fixar du Elsa, så får du säga till om någon är dum emot dig ;) hehe. Kram!

2011-08-15 @ 17:15:32
URL: http://ottesenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0