06.48

Hejsan hoppsan lille bror! ;)
Jag har typ inte bloggat på så länge df att jag det är sommarlov..
Och man tror att man har tid men det har inte jag!
Idag ska jag och elin (min syrra) till satn vi ska väl iaf till djurmagazinet :)
Elin ska ju behålla en kaninunge från hennes kanin Lilly och jag ska köpe en kaninunge från Lollsan ;)
Så då kommer vi ha fem kaniner! :) NAJS
Ellen och å parrad med Humlan så jag hoppas att det blir not det skulle vara kul :D
Ja. iaf vi ska väl åka till stan vid elva..
Sen är vi väl hemma 1-2!
Igår var det hoppträng med bästa Jojje för Angelica jag ramla va, för det var typ ett stus förs sen ett galopp språng sen en oxer och på oxern nita han så jag flög över halsen :/ Sen hoppade jag upp igen och då gick det väl bättre elr han vägra på det hela tin tillsjag vart litr förbanad och tryckte han över hindret!! Vilket som kanske inte  var så smart :/ Sen var väl han lite spämd men det släppte på slutet :D
På torsdag blir det hoppträning för Jenny kul!!! Hon kommer till österå :D Det kommer va skönt att hoppa han så jag blir lika trygg som innan jag ramla av med inte för att jag är otrygg uten jag är inte liksom lika tufff men Jojje är ju ändå bäst!!! <3 Jo juste när jag kom hem från Jojje så stog min och elis bur som pappa hade hämtat elr väl så där nöjd med min men den kommer duga för min lilli skrutt ;D
Nu ska jag hålla Elin sällis eftersom jag väckte henne klocka 06,15 ojsan  :)
Sommarsöt bild på Jojje och i bakrunden Mänljuset <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0