Go morgon 09,10

Go morgon jag vakna kanske nio.
Igår var jag som sagt till Jojje jag hoppa på banan det gick super bra.
Sen åte jag & Jossan till Lucky han hade flyttat till ett jätte fint stall. Jossan red han på banan och hoppa kanske 55-60 cm det tyckte jag var jätte bra för att var typ första gången!
Jossan tog bilder i går på mig & Jojje men dom har jag inte fått än ska be henne sicka dem till mig så kommer väl dem ut på bloggen sen.
VECKAN
MÅN: vet inte
TIS:Kanske åka till Farmor
ONS: Rida på SRK eller va hos Farmor.
TORS: KAnske åka till Lisa och rida.
FRE:Kanske sova med non.
LÖR: Hoppträning med Jojje troligts vis.
Som ni kanske såg var det inte något Jojje eftersom Lisa ska ha med han på ridläger hoppas de har kul♥
Ja nu ska jag väl sittta har och tråka mig...
en cool hedar tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0