Hej!

Hej igår gjorde vi inte mkt var md Vincent hemme hos Fia Och Vincent.
Sen när vi var där kom Farmor med kebab mumma..
Sen åkte vi hem jag och Jossan såg på morden i middsommar, och åt chips och marabou polka! 
Sen vi kanske halv tolv gick vi upp och la oss.
Och nu sitter vi vid data..
I dag åker vvi hem;( menb lung farmor jag kommer tillbacks.. :)
När jag kommer hem ska jag bara ta det lungt.
Sen i morgon ska jag va med Jossan när hon ska hoppa Lucky!
Har kommer lite bilder från kära farmors blogg:)
 
Kommer ihår detta som det ar igår men det ar i vintars.. Vi var ute i skogen och skulll plocka ris. Innan vi åkte tikll skogen hade jag ringt Erika ich sagt att jag var interserad av att bli medryttare på Jojje, hon sa att det hade varit e´n tjej redan men hon skulle ringa mig sen..
 
                                      Gulle kusin ♥  
                                           
                 


                          Socken en härlig hund ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0