Hej från Tunsta :)

Jag som ni kanske fattar är jag hos Farmor med Jossan. Igår kom vi väl hit vid klockan halv fyra.
Ja sen var vi har och slappa lite. Sen kan Fia ( min faster) och Vincent min lilla söt kusse.
Vi va med han och busa lite sen åt vi jätte god pasta med kuckling det var jätta gött :)
Thommys mat är godast av allt, ja sen var vi ute i stallet och fantiserade om att vi skulkla ha Jojje och Lucky där. Sen gick vi ochkolla lite på TV och hade bara lute CHILL!
Jag sov gott, vi valna kanske vi hlav tio gick upp och åt frulle.
Sen har vi gott ut med hundarna eller två av dem Nora och Rosett.
Vi gick en lieten bit sen på vägen hem sycklade tre små killar som cyckla förbi och dom fråga om det var våra hundra Jossan sa kanske det.. Och så sa han håll käften..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0