Hej!

Hej jag nu car det länge sen, jag har väl inte gjort super mkt.
Jag har startat Jojje i hoppning vi har gjort fina rudor men han har vägrat lite men det är bara att träna så tror jag det blir bättre. Jag har ju faktiskt inta hoppat han jätte mkt. Men det har jag börjat göra på banan och det går super.
Sen har en av våra kaniner fått bebisar!
Ja, vad har mer hänt jag har fått sommar lov. Jag har varitpå den nya skolan och träffatr alla nya som ska gå i min klass.
Men jag vill alltid gå i denna underbara klass om jag gjort i 7 år. Hur tänker komunen ja att man ska träffa nya och så men jag gråter jag vill inte gå i från alla underbara.


Igår var jag och kollade på Lisa när hin hade markarbete för Anigleka det gick jätte bra så nästa Lördag ska jag få vara med och då var det hoppnig som skulle hon kanske ge mig tips om han värgara.

Idag ska jag till bästa Jojje Josse ska va med det ska bli kul för det var länge sen jag ska hoppa:).
Så jag tror det blirebilder.

Jag har faktisk tänkt att börja blogga igen eftersom det är sommarlov så har man ju mer tid. Men  jag lover intget...
Jag och Jojje tävlingträningen på SRK 70 cm 2 stopp andra starten dubbel nolla :)
Låghöjd lokal på SRK 790 cm en stopp tror jag sen vart det en liten miss jag skulle hoppa 60-70 men det vart 70-80 cmoch 80 vart rät stort för han så vi värgar ut os på sitsta i fas 1 :/
Hoppträning på bana för ERIKA gick super. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0