Elsa heter jag

Elsa heter jag på denna bloggen kommer jag skriva allt mellan himel och jord. Jag har haft många bloggar inan men denna känns bra.
Bloggen handlar om min vardag kaniner vänner hästar skola och min tankar.
Jag har en medryttare häst Jojje heter han.
Sen har jag min sötnos Justin som står på klubben som jag tävlar i hoppnig.
Kaniner jag har 2 kaniner Lina och Ellen Ellen är renrasig dvärgvädur och snart 1 år och ska få sin första kull nu till sommaren med Lollo (min kompis) kanin fina lilla Humlan.
Lina är blandnig mellan angora ocg dvärvädur och är 11 år ca.
Vänner jag har många underbrar vänner♥. Det kommer säkert bilder på dom.
JA, vad mer kan jag säga om lilla mig.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0