JA, måste bli bättre på att blogga!

Ja jag har haft många bloggar inan denna men har nog alldrig varit så dålig på att uppdatera er.
Men det ska jag bli bättre på.
I onsdags var jag och red på SRK jag red Oden det gick bra han var pigg.
Sen var det hoppnig vid halv 8 kom mamma och Erika med Jojje♥.
Tränigen gick bra vi hoppa lite stutts  (stavnig) (-:
Ja i morrn är det tävling L:D med Justin och en CR med Jojje på 50 cm.
Josefine har med ocg hjälper mig och mamma med Jojje.
Deet kommer säkert bilder jag ska fråga Josefine om hon kan vara paparatzzi!
Ja igår var det torsdag jag var hos Jojje jag skritta bara på baksidab eftersom det var dålig underlag.
Jag kanske red i 45 minuter sen ryckta jag han länge han tappar så mkt päls.




Jojjes snyga täcke(-;  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0